Valt inlägg:
Jag tror att de som anammar att diskutera konspirationsteorier är samtidigt rädda för något det vet för lite om. Kan vi ha hamnat så pass in i sanningarnas tidevarv där ingenting får vara heligt längre som gör konspiratören. Visst kan man bli irriterad över påståenden som tycks strida mot allt sunt förnuft, men vem har sagt att vi lever i en förnuftig värld där vi kan skilja på svart och vitt med gott samvete. Nej personligen håller jag alltid en dörr på glänt för det som till synes kan vara omöjligt, för jag vill inte vara omedveten så enkelt borde vi alla uppfatta vad som än påstås. Att avfärda något av ointresse är inte detsamma som att vara en förnekare, snarast en som dumt nog inte markerar att inte vara intresserad. Mycket som skrivs i artikelväg undviker jag att kommentera av rent ointresse, att kommentera för kommenterandets skull är ganska befängt eller hur.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?