Valt inlägg:
Snack, ditt "argument" var uselt, torftigt, och det är likadant varenda gång Delavante en av de få här tar upp intressanta frågeställningar. Kommenterar man så, då är det som en psykning, "hålla käften typ" med min rätt, obs!, till eskalering av vokabulären. Man behöver inte hålla med om allt, det gör inte jag. Men viktiga frågor måste få komma upp upp, gång på gång utan att avfärdas med en klackspark från var nu din position är! "Skräckscenario", eller "Anna Anka"-provokation, det är dessvärre dagens pedagogik, överallt, genom JUST DET MEDIA som här nämns!! "The medium is the message" om du hört det från -68. OK? Annars syns man inte. Samtidigt kan du lägga ner en enorm massa energi på en fråga du inte tror på! 9/11, veckor i sträck! Vi är alla "programmerade", du också antagligen, och det är inget seriöst argument. Men du skrev också en bra artikel en gång, och fick mycket fint beröm av mig. Kom loss i stället!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?