Rapportera inlägg

Valt inlägg:

16 Läste i dagens tidning att av alla kända hustrumisshandlare låg polisen som yrkesgruppp på första plats. Men det har inte med storstad/småstad att göra.Jag växte upp på landet o som mycket ung fick jag stryk av polisen.Fostermamman fick dem att köra o lämnamig på psyket jag var 12 o slogs med 6 poliser.Sedan alla åren utomhus.När pappas våldtäckt blev anmäld o var de skrämmande hotfulla när jag vägrade vittna. Detta i lilla Falköping. I en ännu mindre stad hade 6 poliser dragit iväg min lillasyster,då 11 men stor som en normal 7 åring ,o de både örfilade henne o höll henne med våld naken emellan sig när läkaren skulle tvångsundersöka henne.Vilken glädje hade honav att pappa fick 4 år sedan? Nej det är olika yrken som appelerar till olika människor o till polisen dras tyvärr en viss sorts män. Skolagan togs bort på papperet 1956 men levde kvar länge till.Så mycket stryk som jag fick i skolan har jag aldrig fått någon ananstans varken förr eller senare. Jag var ju så liten.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?