Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Man kan inte ha en hundras där man är beroende av hjälp. Men Thomas har rätt i att man ska skaffa ny hund.Jag skaffade för 5 år sedan en basset. En stor hund på korta ben.Kompakta som grävlingar,envisare än synden men med 40 kg som maxvikt klarar till o med jag honom. Han är ingen sådan där liten "dockhund utan väldigt robust o klarar alla barnen. Han bestämde sig från början var han skulle sova: i min säng. Jag fick skaffa egen kuddde då han snodde min.Han sover länge på morgonen:ligger jag till 12 gör han det Han o Bamse slogs om reviret: vi blev sönderbitna när vi delade på.Sedan gick han runt o kissade i Bamses korg o gubbarnas sängar.Budskapet var glasklart.Han är en "enmanshund" När jag är ute gråter han hela kvälllen men det får han ta som övning.När jag simmar satt han på poolkanten o lutade sig ner emot vattnet när jag simmade förbi men i förra veckan tippade han över o ramlade i så numera sitter han nästan en halv meter ifrån poolen när jag badar:

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?