Valt inlägg:
Thomas,Gunnar, Thomas o Janne.Tack för era kommentarer. Nej Thomas:jag kan aldrig mera ha en sådan hund.Fram till år 2002 var det egentligen Rolf som stod för styrkan: han var en otroligt strakt o vältränad 78 åring. När jag var ut ensam med dem hände det att jag fick surra fast kopplen runt en lyktstolpe när det närmade sig en annan stor hanhund. I bland fanns ingen stolpe o då kastade jag mig ner på marken o sådana hundar som kan dra med sig min feta bakdel finns inte. Även i koppel råkade vi illa ut: som när Bamse fick tagi en tax som oxå gick i koppel men gjorde ett blixtutfall.De är modiga de små taxarna.Vi var 3 vuxna som kämpade i säkert 10 minuter innan vi fick loss taxen ur Bamses käkar o den överlevde precis akutoperationen.Nu kan ingen längre gå med mig ut o jag själv är svag i armarna dessutom svimmar jag ganska ofta medan jag går.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?