Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke läste ditt inlägg om solar och planeter, eftersom rymdforskningen är en specialitet för mig att läsa om och mycket märkliga resultat kommer man fram till som kittlar ens fantasi. Det kan aldrig vara fel att ta del av något som vi alla tillhör, kalla oss gärna för universums barn, så jag är ett strå vassare än du Jocke som endast håller dig till något så banalt att kalla sig världsmedborgare. Du kanske kommer ihåg hur vi trätade om det för några år sedan, instinktivt så håller jag mig till att vara rymdens barn, där möjligheterna finns för intelligent liv som kanske ligger en miljon år före oss i teknisk utveckling. Om så vore fallet så har de med största sannolikhet lärt sig att färdas mellan planeterna på nolltid. Så inte skall man förskräckas av de stora avstånden och envist tro att inte mänskligheten om några tusen år också kan färdas med minst ljusets hastighet. allt sagt till dem som inte tror på IFO.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?