Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Å Unto vad mycket nostalgiska minnen du väcker! Till skillnad ifrån Jannes föräldrar stämplade min fostermor all film som synd så .Men jag åkte ju ut långt innan jag hade kommit in på dem ändå för "Borta med Vinden" var barnförbjuden!Väl fri hade jag inga biopengar så jag var över 20 när jag upptäckte Bardot o Gud skapade kvinnan Natalie Woood o James Dean i Ung rebell.Men Borta med vinden var den första boken jag läste på engelska vilket var bra för jag kunde den nästan utantill. Den var en av de första filmer jag såg på bio i tonåren.Jag liftade från stad til stad o såg den om igen.När vi fick video bland de första långt senare i livet köpte jag hem Filmen som då inte var svensktextad.I Norge köpte jag Borta med vinden bokenpå norska så nu har jag den på 3 språk. När Dottern var 5 år gick filmen i London o där var det ingen åldersgräns men jag tror att mina män trodde jag var helt från vettet när jag åkte färjan över med henne så att hon skulle få uppleva någonting stort:

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?