Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke:Det är inte så enkelt med nya medeciner o vacciner .Såsom "multisjuk" hela livet har jag fått sätta mig in i vad som kan hända om man blandar olika medeciner .Jag minns neurosedynet till gravida såsom säkert o vad det ledde till. Jag kände en kvinna som skulle vacinera sig emot Tbc.Det fungerade inte så de gjorde om det 2 gånger.Då dog hon av tbc. Själv ett medel emot ångest o oro :C.a 20 år sedan. Jag blev glad men när jag läste Fass belv jag verkligen rädd.Man kunde dö av att äta t ex mögelost medan man åt preparatet. Över 100 vanliga livsmedel som kunde vara dödliga. En vanlig blodtrycksmedecin kan orsaka dödsfall vid getingstick. Jag äter den sedan 25 år men var lite skakig innan jag äntligen blev biten.Man måste alltid väga för o emotför många av våra vanligaste medeciner kan vara livsfarliga i hop med annat .Vanligt är att överdoser tas med alkohol:man vet inte att kombinationen kan vara dödlig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?