Rapportera inlägg

Valt inlägg:

ArHo jag är alla personer som dyker upp med nya nicknamn, jag vet inte om jag skall känna mig hedrad som Sourze största kändis i så många skepnader, Leif_Arne kul att du uppskattar mig så, att du nämner mig i tid och otid och likadant vill jag ge en hälsning till Peter en snäll gosse, som är ute i det blå mellan varven. Det sköna är att hitintills så har inte någon kunnat beskriva min person på rätt sätt och därför är jag anonym för er alla. Att jag dammar av gammal visdom ska gudarna veta som ytterst få begriper, möjligtvis Gunnar som var en trätobroder men trots det ska inte någon skugga falla över hans person, han är en person som vet vad han vad anser och tycker som skolad person dessutom, så jag förstår hans irritation över vad vissa skriver, ja enkelt uttryckt, fria fantasier som LA gör m,fl. Som sagt var, att vara så himla uppskattad på Sourze som jag är" borde rendera i att jag får sätta igång och skriva igen och bli utpekad som en annan person, än den jag är.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?