Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Du förstår kanske lite av Moder Theresas gärningar Janne? Tror att det är en läggningssak, hur man uppfattar personer. En del ser fel i allt, utan att uppfatta personens magi eller karisma. Man kan bedöma en person efter bara några ord, det beror på hur man iaktar personen och vad man letar eftertycker jagVi letar alla efter olika saker. Det här äldre svenska gardet på sourze, verka ju många kunniga i både historia och politik, så jag har bara min livserfarenhet att komma med och min iaktagelseförmåga, som jag övat upp genom livet. Att Mandela hade en falsk fru har jag hört, men jag gillar Nelson Mandela i alla fall. Han slogs för det han tror på och för sitt folk. Jag tro också att Obama är en guldklimp för USA, om inget händer som visar motsatsen. Förresten, såg ni Moder Theresas begravning på TV? Hade hon varit noone, så hade hon nog inte hyllats så, det är min gissning. Men som sagt, sticka ut, ska man inte göra alla gånger.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?