Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Den här var jättekul!Är oxå skeptisk emot den där importerade svampen: Men jag måste invända emot dig på en punkt:Stockholm är väl ingen storstad direkt? Huvudstad: javisst. Men annars är det mycket grönt runt omkring.Fågelvägen är det bara några mil ifrån Sergels Torg till Tyresta nationalpark där Sörmlandsleden passerar och där man kan gå en hel dag om höstarna utan att möta en enda människa.Det är Sveriges sydligaste Urskog.Så knyter Sörmlandsleden även i hop Tyresö: orten som nås med snabbuss på 20 minuter från Gullmarsplan men har ett stort naturreservat,havsbad och småbåtsbåthamn.Prins Eugen målade mycket i naturen där: vi har hav av blåsippor o gullvivor.Jag bor i Stureby: vi bor somm på landet med fruktträdgård,rådjur o en o annan älg på besök o ändå är det bara c.a 10 min med bil till city om det inte är rusningstrafik. Vi har liksom det bästa av 2 världar. London,Paris,Moskva o S:t Perersburg är några storstäder där jag gärna hälsar på men inte länge.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?