Valt inlägg:
Men din insiktsfullhet, arga broder verkar rymma föga sanning. Jag drog inte min slutsats efter vad jag är van utan efter den tes jag för i artikeln där jag menar att okunskap föder bara onödiga konflikter och motsättningar. Du säger till exempel att det är fult att vara svensk, för vilka? Hur kan jag bara inläggen före välja att anse mig som svensk och invandrare om det nu är så fult. Implicit eller kanske rent ut sagt så säger du också att majoriteten av svenskarna skulle inte tro det tycker att sverige blivit en "dekadent tummelplats" på grund av invandrare vilken statistik, eller information vilar du på där? och vidare att minoriteten av svenskar som du väljer att kalla invandrare skulle se sig som mer förnäm en infödda svenskar...ja, vad ska jag säga om det, återigen, vad får dig att dra de slutsatserna? och slutligen om man är svensk enligt dig blir man automatiskt betraktad som främlingsfientlig, av vilka? Jag vet inte hur många invandrarvänner du har, arga broder...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?