Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Att vara insiktsfull är att förstå som inte nödvändigtvis behöver bottna i hat och förakt. Marius du drog en slutsats som du är van att göra och varför då vända taggarna utåt, blev ditt samvete blottat på en öm punkt som ditt inlägg visar på. Mycket intressant på min ära hur lätt denne sk svensk tar illa vid sig och drar felaktiga slutsatser. Jag kom till Sverige som liten grabb ifrån Finland med mina Finlandsvenska föräldrar som har åsikter om Sverige och svenskarna som kanske inte alltid är i så tjusiga ordalag, de återkommer med de här orden varför är svenskar så rädda att stöta sig med myndigheter och dylikt. Min farsa som jobbar i trävarubranschen brukar skämtsamt säga, svenskar tänker som träkubbar när de inte kan förstå sitt eget bästa. Nu vill jag inte vara orättvis och anklaga någon, utan gjorde en bild som kanske blev fel om svenskar och svenskar, någon kan kanske förklara saker och ting i dess riktighet och väntar gärna på ett bra svar av någon.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?