Rapportera inlägg

Valt inlägg:

För en tid sedan skrev jag om begreppet att ge sig själv tolkningsföreträde som kan vara på gott och ont när man inte förstår vad man läser eller tror sig förstå vad man läst. Varför då skriva överhuvud taget när man ändå förstår sig på att att göra en korrekt utvärdering. Att skriva som svar med förakt över person är ju genomskinligt och samtidigt mycket lågt. Den där ArHo har tydligen blivit en psedonymt som ett skällsord som ska beganas i tid och otid, hoppas att han själv läser vad du har skrivit så får han chansen att försvara sig mot dessa påhopp som vittnar om en inskränkthet av dem som använder sig av honom som slagträd. Men jag antar att jag själv borde besvara Peter för det var jag som skrev inlägget och inte någon annan. Jag tycker synd om alla människor som fick gå igenom ett fasansfullt lidande under andra världskriget inklusive judarna givetvis. Jag tycker Peter om du inte har några sansande och kloka kommentarer och komma med, skriv dem inte här.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?