Rapportera inlägg

Valt inlägg:

”För vems skull”….skriver Du. Ofta förvår egen skull slulle jag tro. Visst är det vackert med en vältränad kropp. Vi mår bra när vi känner oss vackra. Har man råd så har man möjligheten att köpa den där dyra kavajen Du nämner, eller ta en botoxinjektion om det är vad man vill uppnå. ”För vems skull”….kanske för att vakna på morgonen och känna sig fräsch? ”För vems skull”….Jag kör några pass Zumba därför att jag tycker det känns skönt och jag blir glad av både musiken och resultatet. Nej, jag går sällan ut så jag gör det för min egen skull. ”För vems skull”….vill vi ha perfekta tänder? För vår egen skull skulle jag tro. ”För vems skull”….Och ja, jag tror visst att ett perfekt utseende ger större möjligheter att få det jobb vi vill ha. Jag tror att dagens generation lever på ett sådant sätt att de väljer bort vissa saker häri livet. Nu är det inte alla som väljer att leva så men de som vill och har råd är det väl bara att gratulera. Att alla har olika värderingar bör vi respektera utifrån varje människas eget val. Jag tror inte dessa personer är desperata alls. De har bara möjligheten att leva så och de gör det också. ”För vems skull”….För deras egen självkänslas skull antar jag

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?