Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#35 Jocke jag förstår vad du menar och det är ju klart om man känner någon som du beskriver så bör det gå att finna en överenskommelse av något slag. Vi visar inte särskilt mycket respekt för varandras åsikter som jag ser som roten till det onda. Att ha ett översèende med skrivna dumheter är svårt, det medges och allra helst om man serverar glåpord tillsammans med sin egen åsikt, är egentligen ett fult tilltag. Hur många skriver inte ned här, som är ren hörsägen och vill påstå att det är sant? oh,ja allihop vill jag påstå. Att en del har svårt med att finna de rätta orden är absolut förlåtligt och ska inte falla någon till last. Hur mycket kryptiskt har man inte fått läsa här som inte gör någon klokare eller till att bli en bättre människa, snarare tvärtom när det gäller vissa utvalda. Att man kan finna en viss högfärd och självgodhet hos vissa går inte att missa och det är mer störande än mindre valda tjusiga ord. Nåja, vi är syndare och kan säkert bättra oss för husfridens skull.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?