Valt inlägg:
16 Tja Janne, jag har flera gånger plockat fram här till dig vad t.ex. din "absent friend" har fört fram, ett antal gånger, som oprovocerade personangrepp mot mig. Men du har aldrig någonsin svarat på detta! Så varför skall jag då bedöma Utforskarens nr 12? Särskilt som jag förklarat både för honom och för andra, att jag är en fri skribent som ger och även tar emot i sakfrågor med samma varma hand. Däremot tar jag inte emot skitsnack om min person, från någon! Och jag kan även kritisera vemm som helst som presenterar oklara fakta!
Men du kan ju börja: Vad säger du om Leif-Arnes påstående att: "Visst har du rätt i att rökning är en nationalekonomisk tillgång"! Jag kan ta fram länken om du missat denna sensation. Ge mig ett ärligt svar på detta så skall du få ett om U12. "Elit", det har funnits från ett par håll en generell utmönstring med namn vilka som är/skriver bra respektive dåligt. Även Unto här upppe. Sånt är ojyst och rent trams! Ta var person och artikel för sig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?