Valt inlägg:
Janne rättelse det kanske var dumt av mig att citera vad någon annan tycker och tänker om oss på Sourze, säkert som amèn i kyrkan pratas det skit om oss alla och jag själv kan knappast vara ett undantag. Har nog tänkt på det vad bekantingen tyckte om ditt inlägg som var ett brottstycke taget ur ett större sammanhang som självklart blev snedvridet bedömt. Beträffande "elit" det är rätt som du säger Janne att det är något hedrande, men knappast om man själv hävdar att man tillhör den, kan så vara med andra ordalag, insmyget mellan raderna, just det där opponerar vi oss emot. Vem har påstått att ni är odugliga? om intet så ska man ligga lågt med vissa anstötliga kommentarer från ert håll. LA anser sig vara förträffligheten själv som inte minst min bekant kritiserade, förmodligen för dess skrivna självgodhet. Visst LA är en duktig och begåvad person men även han slänger ur sig felaktiga påståenden, alltså ingen går fri för kritik så är det bara och det får vi leva med, även herrn själv.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?