Valt inlägg:
Helt fel Leif-Arne det handlar bara om svar på tal för dina lömska antydningar och ingenting annat. Du har satt det i system att slå mot mig, men du blir tydligen mäkta irriterad över när du får tillbaka av samma mynt. Jag kan inte finna hos mig själv det du påstår och humlar om, är det då så konstigt att du styr mig att nedvärdera dig, vilket känns rent ut sagt för jävligt! Om det är någon här som ömmar för de svaga på forumet så är det jag och har ett viss förakt mot dem som tar sig brösttoner och dessutom kommer med falska påståènden. Heder åt GunnarL som insåg att jag är varken dum eller obildbar och livets kuskaper har jag nästan ett överflöd utav. Förvisso har du rätt i en mening jag provocerar gärna fram en längre debatt, för den avslöjar rätt mycket individernas synsätt som deltar i detsamma. Sen det där med troll stämmer väl överens på dig själv så där finner jag inte någon skillnad på oss två. Sedan skall du har klart för dig att mästra mig ska du sluta upp med begrips!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?