Valt inlägg:
#18 Uno Hansson, om det nu är så att du lider av något slag av social fobi så är du långt ifrån ensam om det. Men vad är det för fel, att du som en klok man klarar dig tydligen alldeles utmärkt att stå på egna ben och behöver knappast att bli omhuldad av någon psykiskt stabil Om jag går till mig själv har jag en uppsjö av bekanta som vill mig något, men har bara några få vänner jag kan lita på i vått och torrt. I och för sig är min läggning den deltagande individen som gärna vill värna om oss människor, min nick Utforskaren är inte för ro skull utan det ligger en djup mening bakom namnet. Mitt riktiga namn lämnar jag inte ut av konfidiell anledning, ja jag stannar där. Hur som helst jag är road av folket som skriver här och tycker i det hela om varenda en med sina brister och fel. Jag älskar individens ambition att få hävda sig som är ett gott tecken, varför skall man be om ursäkt för att man existerar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?