Valt inlägg:
Oj då, Leif Arne:
Det är ganska så lustigt, men just den meningen som du hänvisar till har jag inte hittat på själv. Jag brukar inte uttrycka mig på det viset, men det var faktiskt precis som jag trodde. Jag tyckte det lät provocerande och knyckte just den meningen från en webbsida, och det fungerade tydligen. Jag brukar för det mesta få väldigt få kommentarer till mina artiklar. Tydligen uttrycker jag mig på fel sätt för att få andra att reagera, om jag formulerar min text efter mitt eget sätt att tänka!
Det som jag egentligen vill påtala med den här artikeln är att jag tycker att det är lite tråkigt att så stor del av vanliga människors inkomster går åt till deras fysiska försörjning och till skattefinansierat trygghetsbehov och beskydd. Och därmed finns det inte tid, ork och pengar över för i gemenskap med andra engagerande människor i trivselskapande miljöer upplevela uppskattning, förståelse, delaktighet, avkoppling, kreativitet, identitet och frihet!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?