Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke när det gäller naturfrågorna är du säkerligen mycket insatt i och det glädjer mig, sedan att du framstår lite väl envist är en annan sak. Relationen människor emellan är som vin och vatten,men jag har mina åsikter om att folk i andra världsdelar har sina ideal som vi svenskar ser som exotiska och vice versa och jag är inte mycket till att vara romantiker utan vill hålla mig till kalla fakta. Det som sker i vårt land är tyvärr av ondo och det skyller jag på politikerna som har den dåliga smaken att strunta i vad merparten av befolkningen har för åsikter i invandringsfrågan, alltså de kör över oss. Jag dömer inte ut andra folk som mindre värda, jag dömer oss själva som gärna drar alla över en kam, folk som folk, så enkelt är det inte tyvärr, samhällets nyanser skapar ett oroligt samhälle så är det. Ett stabilt samhälle sköter sig nästan självt och lagar och regler följs för grannsämjans skull, men inte i ett land med kanske 150 olika slags kulturer som vill hävda sin kultur.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?