Valt inlägg:
Kan man radera ett svar som SOURZE tagit in? Jag försökte svara men visste inte då att texten blir rosa när man skriver för mycket och att det var något fel då. Detta vet jag nu, men har absolut inte raderat. Vet ej hur man gör. Vad du tror om mig och min man bryr jag mig inte om. Jag vet ju vem sonen kommer ifrån:Jag svarar nu då IGEN!. MIN MAN ÄR SONENS BIOLOGISKE FAR. JAG ÄR HANS BIOLOGISKE MOR, OCH DET ÄR DETTA VI STRIDER OM JUST NU MED MYNDIGHETERNA!.FÖR I SVERIGE RÄKNAS DEN FÖDANDE KVINNAN SOM MODER. VÅR SURROGAT MODER HAR AVSAGT SIG VÅRDNADEN 3 GGR NU. LÄS MIN HEMSIDA. puh! VAD SVÅRT SOMLIGA HAR ATT FATTA. Anledningen att jag skriver om spermier och äggdonation är att detta är en möjlighet för dom därute som jag försöker att få kontakt med ¨så jag kan berätta och hänvisa dom till vår Firma vi använde oss av i Ryssland, då detta är en mycket seriös firma. VILL! man använda sina egna ägg som JAG GJORDE!så går detta bra. Nu avslutas detta samtal.Natti Natti
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?