Valt inlägg:
Man ser vissa som är otroligt behängda med att vara nyfikna bl.a. GunnarL. ja, han fantiserar om en massa namn och alla är de AhRo. En relevant fråga i sammanhanget är det nödvändigt att få veta vem det är bakom en signatur? Vad jag förstår är det väl inte någon av oss som umgås privat och träffas på stan? är det så GunnarL vill ha det Som jag kan läsa mig till så ser jag honom som en osympatisk människa som jag inte ens vill ha i min farstu. Att vara så angelägen att skita ner oss på Sourze genom hans sätt att lägga sig i saker och ting som inte angår honom, får man ta som en bedrövelse att det finns även den sortens människor. Det är som min gamla mor alltid säger, nyfikna bönder är det värsta hon vet, som hon grundar sin uppfattning på, att de far med skvaller av ren illvilja för att skada någon i de flesta fall och få är undantagen. Kan vi inte vara överens om, att vi enbart ifrågasätter "varandras åsikter" när det behövs, utan att försöka förgöra den person som framställt dem.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?