Valt inlägg:
Nu har jag den åsikten att de s.k "Svenssons" Hetero par,2 barn,volvo vovve villa volvo ickesjuka:det är svårt att preciseralever blinda genom livet. I bästa fall får de bara syn på välfärdens brister när de dumpas på åldringsvården o då är det för sent.De orkar inte protestera då.Om jag hade en tia för varje människa jag mött i livet såom sagt ungefär:- "men sådant händer ju inte här" då skulle jag vara förmögen i dag.Senast i dag läste jag om en 83 årig kvinna som nekats opertion med motiveringen att hon var för gammal.Att hon hade svår värk dygnet runt striuntade de i.Kvinnan betalde privat 130 tusen o har blivit helt frisk.När jag tog in min fosterpappa för propp på 70 talet sade de rent ut att sådana som han tar de inte efter 70 år.Sådan var lika med kroppsarbetare.Jag fick tag i en privatläkare som kom hem o gav honom propplösande medel o han levde i 16 år till!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?