Valt inlägg:
/Se längre - Känn efter - Tänk själv./ Tänk om vi alla kunde fungera så mseder, som skulle vara stimulerande för alla som skriver på Sourze, i artiklar, inlägg och kommentarer. Har själv försökt belysa en del politiska frågor här som tyvärr inte har emottagits på ett förnuftigt sätt och jag har då blivit en slags bov i dramat för det som utspelar sig i samhället. Av detta skäl har jag tagit min mats ur skolan för jag finner det lönlöst att belysa politiska sanningar på det här forumet. Robotmänniskorna finns här i för stor utsträckning för att kunna få fart på Sourze, som att tala om vad som sker i gamla Sverige, men det verkar inte vara särskilt angeläget när det gäller åtminstone rent politiska frågor. Att skriva om vad som händer och sker i omvärlden det är grejer det, som har fått en överdriven prioritet av någon obegriplig anledning, jag begriper mig inte på dem som sysslar med att ensidigt belysa allt utanför vårt lands gränser precis som om Sverige inte existerade längre?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?