Valt inlägg:
Jag är oerhört teaterintresserad.En 7 timmar lång Norenpjäs är paradiset för mig.Make 1 tycker om teater men inte Noren.Han gick att få med på framför allt Ibsen.Sedan make 2 snarkat sig igenom en del bra pjäser gav jag upp.När jag gifte mig med make 1 var jag ung o såg världen i svartvit som de unga gör.Jag var radikalpacifist o hade aldrig gift mig med en som inte var det.Andra gången var jag 35 o insåg att det finns tillfällen då man behöver kunna hantera vapen så jag tyckte att min make 2 var Ok trots lumpen o skytteklubben. Sexlivet ser lite annorlunda ut efter 10 år.Man känner varandra så väl att det ofta fungerar bättre än under förälskelsen.Så kommer ålderdommen o den sensuella delen av sexualiteten blir viktigare än multiorgasmer.Det kan kännas berusande bara att ligga nakna hud emot hpud o andas in varandras dofter medan man skmeker varandra.Kropskontakt är viktig för alla människor ifrån vaggan till graven.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?