Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack för det, vad gäller mina kunskaper så är det intresset som styr. Kort och gott kan jag säga att balkankrigen fick upp mina ögon och att det finns en viss politisk falang som styr och ställer i världen efter dess behag, nämligen sionismen. Innan någon kallar mig för antisemit vill jag säga att det är en politisk inriktning och som 1975 blev proklamerad som rasism och en diskriminerande ideologi. Att USA sedan Roosvelts dagar befinner sig i en krigsekonomi gör inte saken bättre de dessa intressen förenas i en ohelig allians. Dock om jag tyder saker och ting rätt så befinner sig Federal Reserve på fallrepet och USA kan snart återgå till sitt konstitutionella ursprung samtidigt som sionisternas penningkälla torkar ur. Mycket information på kort uttrymme, men kort och gott kan jag säga att världen står inför ett paradigmskifte. Annars allt bra här också, bor i Brasilien, gift och har en son och styvdotter. Brukar åka tll Sverige c:a en gång per år. Visst hälsar jag brorsan ocskå.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?