Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sunny, jag vet inte om du kanske tolkade mig lite fel där. Jag frågade författarna om de ansåg att ingen kvinna arbetade frivilligt med sex därför att: 1 alla kvinnor är "goda" 2det enligt deras mening är så att ingen "god" människa frivilligt köper eller säljer sex. Jag förstår inte annars moralen i att straffa män de talar uteslutande om manliga sexköpare som köper sex, men samtidigt inte de kvinnor de talar uteslutande om kvinnor som säljer sex. Är deras bedömning 1 det är fel att köpa eller sälja sex 2 alla som köper sex gör det utan tvång 3 ingen kvinna säljer frivilligt sex utan är under tvång och oskyldig på ett eller annat sätt? Eller menar de faktiskt att det är OK att frivilligt sälja sex men inte att köpa? Jag satte "god" inom citationstecken för att markera att det inte var min värdering. Jag skulle vilja se dem förklara moralen i lagen eftersom den verkar förvirrad. Den verkar springa ur en enögd radikalfeministisk analys. Jag tvivlar starkt på att den gör nytta.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?