Valt inlägg:
18/ Vad Du skriver är att Du undantar Billy Butt från de vuxnas skara - även om Du inte själv förstår vad Du skriver så är det så! Men var inte ledsen - många människor med begynnande senilitetsbesvär vet intt alltid vad de sysslar med! Beträffande helgfylla, Knäckebröhult, ekologiska chips, och annan skit som Du öser ur Dig, kan jag tala om att jag tillbragt dagen fyra timmar i bil t.o.r. för att flytta tunga möbler i Vejbystrand, där min svåger avled för ett halvår sen, och där huset nu är sålt och måste tömmas! Jag har just nu avnjutit Sveriges bidrag i Eurovisionsfestivalen i form av en internationellt mycket erkänd mezzosopran som heter Malena Ernman. Hon gjorde ett bra nummer, och jag mår övermåttan bra där jag sitter med ett glas vin, thaimat och värkande muskler! Och sen är jag naturlgtvis väldigt belåten med att Lukas åkte ur Robinson. Man får koncentrera sig på väsentligheterna här i livet!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?