Valt inlägg:
Tack Martin för din lysande artikel! Det ger just inga poäng att försöka stödja den utstötta grupp som är sexsäljare. Från feministiskt håll är ju köparen en våldtäktsman.De tänker inte alls på de män som oxå säljer sex eller alla de "svaga" män av olika orsaker sjukdom,handikapp,hög ålder är helt i händerna på sexsäljaren som bestämer exakt vad,när o hur.Dessuton är sexköpslagen en klar klasslag.Den rike killen som betalar för en ung sexig brud i sängen med en vigslelring går helt fri.Onassis O Jackie K: Simon Spies o hans 19 åring var prostitution i lyxklass med sådan angripas aldrig.Det är när vanliga män betalat med pengar som de blir brottslingar.Har de tillräckligt av den varan kan de köpa en egen hora o underhålla henne regelbundet: det är inte "sexköp" utom i korta skiftande relationer.O var går gränsen? När jag som strippa satte mig ner o lyssnade på mina gäster o ibland kramade dem eller gav dem en kyss? Var strippbetalningen ett sexköp då?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?