Rapportera inlägg

Valt inlägg:

forts. Att det finns fega typer som skriver på Sourze är inte på något sätt nytt, men det märkliga är att de blir högt hållna av vi andra. Var i ligger det fega? jo att aldrig våga gå emot etablissemangets åsikter utan snarare stryker dem medhårs. De som har nått en mogen ålder och har massor av livserfarenhet borde någon gång uppdaga att det inte står rätt till med vårt land med vad som händer, de ställer sig på förgörarnas sida och det sker genom att hålla styft på ett riksdagsparti i alla väder och delar deras åsikter. Självklart är jag en obehaglig typ för många som det finns en stor poäng med, som bekräftar det jag nu har omtalat och ger mig på det sättet ett erkännande och då kan man ta de smällar som kommer genom att jag sätter upp en sköld som är dekorerad med sanningens ord, som gör att jag är att räkna med. Må så gott mina vänner och ovänner och ha ett underbart liv.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?