Valt inlägg:
Hej! Leif-Arne man skapar alltid en bild över en person som man umgås med och de gör vi alla som skriver här. Min bild om dig är posetiv givetvis för att du har humor m.a.o. det är svårt att bli arg på dig. Begreppet "syntax" att kasta om meningsföljder är min egenhet på grund utav att jag umgås med invandrare som har det svårt med vårt språk. Jimmy en av mina bästa kompisar som till börden är engelsman, han kastar om meningarna och jag omedvetet apar efter. Man vet ju att engelskan direkt översatt till svenska, att läsa dylikt då kan man tala om syntaxfel. Nåväl hitintills förstår enkla människor vad jag skriver, men högtravande dito i sin självbelåtenhet vägrar att förstå mina skrivna rader. Igår avfärdade du mig för ett av mina inlägg och beskyllde mig för att komma med fördomar, detta är din sort av humor som bygger på förutfattade meningar, alltså du tolkar saker och ting fel. Jag är inte ensam om den uppfattningen, har du lässvårigheter min vän.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?