Rapportera inlägg

Valt inlägg:

fortsMen de enda som finns med i den öppna debatten är antingen neddrogade utslagna flickor eller offer för trafficking. För vem kan säga någonting annat är att detta är en skamlig hantering? Som tyvärr ökat under den nya lagen. När jag var aktiv var flickorna ofta egna företagare. Själv drev jag min klubb som ett aktiebolag. Andra hade enskild firma. I dag måste kvinnorna ofta anlita en mellanhand hallik därför att kunderna inte törs ta direkt konakt .På gatan har läget blivit katastrofalt. En bil stannar och före sexköpslagen talades det ganska länge innan en flicka följde med en främmande kund .Nu gäller det att hoppa in i bilen utan frågor. Vilket lett till ökat våld emot flickorna. De sägs bli skamligt utnyttjade av några monster till män. För i debatten är det bara riktiga uslingar som köper sex. Men vem har makten vid ett sexköp? Alltid kvinnan. Man får olika förslag och kan fritt säga ja eller nej. Många män skulle lätt kunna skaffa sex på annat håll men är bekväma

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?