Rapportera inlägg

Valt inlägg:

God morgon Yngve.Som alltid Delar du med dig med öppet och ärligt sinne.Att få insikter om sig själv i tid som gått.Ger både sorg och lättnad.Du har tur, som har/ haft fint stöd av bl.a din bror.Elchocker ,låter som från en förgången tid.Tur att de kunnat hjälpa dig.Det är nog lätt att hamna i ett "drogberoende" Vilken drog vi än väljer att få kickar av När vi inte lever fullt ut och har kontakt med oss själva och våra behov När de mest elementära inte fanns där och omslöt oss ,från begynnelsens första steg.Nu du Yngve Nu får du all tid Till att bara vara,spankulera,filosofera och iakta omvärlden Och umgås med dina vänner och familj Tänk vad lättstädat ditt hem blir :0 Jag sorterar oxå och slänger bort så mycket onödigt ,som jag samlat på mig under år som gått Tänker göra min ränsel lätt Inför mitt nya resa KRAM till dig och för ditt nya liv Ärt glad för din skull,över dina "upptäckter"

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?