Valt inlägg:
Själv är jag oerhört tacksam mot politiker och myndigheter som tar till medel mot denna otäcka influensa! Vi har ju sju konstaterade dödsfall i Mexico City och där bor ju bara 20 miljoner människor, så det är klart att det är alarmerande! I hela världen med dess befolkning på 7.000.000.000 sju miljarder har man faktiskt hittat ca 230 sjukdomsfall, så här gäller det att ta i på allvar! Speciellt tacksam får man vara mot Egyptens regering som beordrat slakt av alla grisar i landet. I och för sig har inte grisarna med svininfluensan att göra - men ändå! Och Kina har förbjudit all import av griskött från USA - griskött har heller inte med influensan att göra, men ändå! Jag blir imponerad av myndigheternas handlingskraft och får ju varje dag se representanter från WHO i TV. Tänk, innan visste jag inte ens att de fanns! Och massmedia har ju också lagt på en extra rem! Allt är fantastiskt och i morgon avstår jag från demonstrerandet och går och köper mig ett munskydd!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?