Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja, jag tycker jag är en ödmjuk person. Jag kan även lyssna. Men jag har samma rätt som andra att bli arg. Men jag hotar inte andra att de ska få se, hur arg jag kan bli! Sen tycker jag RebellRobban är för kritisk mot andra människor. Klart att folk reagerar. Alla vill ju få respekt. Jag har gjort det bästa jag kunnat, men osanningarna haglar fortfarande från RebellRobban. Han pratar ständigt om otrohet och att jag hela tiden träffar nya personer och har massor med älskare. Där märks det ju tydligt, att Robban går sin egen väg, när det gäller sanningen. Jag vet i alla fall vad jag vet och har sett och jag sätter andligheten i första rummet, före sex. Jag är ingen prostituerad. Att var andlig betyder att vara ödmjuk inför andra och om inte RebellRobban tycker jag har varit det, så är det ju ingen orsak, att han inte ska vara det själv.Män tjänar inget på att ge sig på kvinnor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?