Rapportera inlägg

Valt inlägg:

FortsVärst var nog ändå paret Sven Axel Månsson o Stig Larsson.I dag proffessor resp forskare.Då ivriga stödmedlemmar i Sexualpolitisk front när de tågade med oss till rikstadshuset.De utnytjade flickorna ganska illa.När de insåg att de inte kunde göra karriär på att stödja våra krav på mänskliga rättigheter gjorde de en kovändning o använde allt det de fått veta i förtrolighet av flickorna till under t ex styrelsemötena som skulle vara hemliga för att ingen skulle råka illa ut.Jag satt själv i styrelsen så jag var där.Samtidigt utnyttjade de bräckliga kvinnor som gick på droger sexuellt.Sitg L var för all del alkolist själv när jag hade nöjet att bli påhoppad av honom men jag var lite nyktrare.Alla kunde inte värja sig lika bra.Jag hade sonen med :han sade att nu låter du bli min mamma. Deras akademiska framgångar har kostat många människor nästan allt.Barn o familj o i ett fall livet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?