Valt inlägg:
7 Jag jamsar med en man 24 tim/dygnet!I går badade vi o duchshampot fick våra varma kropar att kännas unga o lena. När han lägger sig kryper jag ner i hans säng o vi ligger där i mörkret o jag stryker över hans lena mage o borrar in min näsa i hans halsgrop o hans doft gör mig nästan lite berusad.Jag kysser hans kinder.Är det sol när vi vaknar så hjälper jag honom ut med rullatorn o ner i trädgården där han sitter på pooldäcket medan jag simmar o vi lyssnar till musik.När jag sover har jag en s.k babywhatch brevid min säng så att han kan ropa till mig om det är någonting. Han blev min livskamrat för 47 år sedan .Jag har ändå tid med min andre man vi har bara varit livskamrater i 30 år ännueftersom han jobbar ännu.De här männen skulle jag anförtro mitt liv åt utan en sekunds tvekan o jag skulle villigt dö för en av dem ifall det skulle behövas.Jag är ödmjukt tacksam och skulle önska att alla fick uppleva sådan kärlek men det är nog en utopi?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?