Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja du Birgitta,själv va jag tillsammans med en äldrekvinna i 6 år och som jag trodde älskade mej men det visade sej plötsligt efter dessa 6 års bekantskap att hon bara var en bluff.Hon skällde ut mej för minsta småsak,kom med grundlösa,falska anklagelser mot mej,och när jag till sist konfronterade hennes avskyvärda beteende mot mej så skyllde hon det på en massa undertryckta känslor,jobbig barndom med föräldrar som aldrig hade gett henne grundtrygghet och kärlek? Jag orkade till slut inte med att bli utskälld i tid och otid någemer och gjorde helt enkelt slut med henne och mår mycket bättre idag.Och det jag har lärt mej av denna horribla historia är att aldrig mer bli tillsammans med den kvinnotypen igen.Vilken tur att alla kvinnor inte är sådana.Jag vet att det finns mycket ja rent av massor av bra,ärliga och underbara tjejer och kvinnor där ute och än är jag inte färdig för graven och så är det inte långt kvar till midsommar heller.så vi säger väl skål då och på återseende... :-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?