Valt inlägg:
Thomas:Så är det.När min dotter köper kläder går hon till Myrorna fast det mesta hittar hon o hennes vänner i grovsoprummen.Hela familjen får kläder gratis genom detta.Köper jag eller dottern en micro kostar den 500:sonens kostar 6000.Vi köper möbler secend hand eller renoverar kontainerfynd:Sonen har det som i ett modemagasin.Vi köper billiga saker genom blocket eller tradera.Han ska alltid ha det nyaste.Men det är okey:han jobbar hårt o mycket för sin standard o bygger huset bit för bit själv.Hon o svärsonen har arbetat lika hårt för att resa jorden runt i 16 år. Men dessa "barns" olika behov o prioriteringar gör att man inte kan behandla dem helt lika.Hans barns önskelistor kan handla om en cd eller ipod:Dotterns barn om begagnade böcker.Jag gör där en mellanting till alla barnbarnen o sorterar genom åldern.En sak uppskattar de alla: teaterbiljetter.Tack Gode Gud för det!!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?