Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Janne, jag är fullt medveten om att jag är tendentiöst objektiv. Har ingående studerat fåglars beteenden, har gjort ett fleratl fältförsök vad beteenden beträffar och jag är starkt påverkad av resultaten - exempel: Visa upp en pappsiluett av en rovfågel för en kyckling som aldrig träffat sina föräldrar och kycklingen intar skyddsställning. Visa upp en dito av en fasan och han skiter i vad han ser. Måste erkänna att jag med endokrinologi som en stor, mångårig kunskap betvivlar människans egentliga självständiga tänkande. Kanske har jag fel,men upp till bevis!! Med 7 producerade barn har jag en filosofi dessutom: Använd båda händerna när Du älskar! Och Janne B, hur var det med Jesu´s uttalande på korset, Bombycilla tror att han saknade stor publik för detta evenemang och därför klagade!! Jag har stor respekt för Dina synpunkter och kunskaper, kom igen!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?