Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lite om inte mycket skrattretande är väl dessa kändisgalor med prisutdelningar till bästa Idrottsman bästa skådespelare o.s.v. men aldrig delas det ut priser under pompa och ståt på bästa sändningstid i Tv till bästa företagar bästa lokalvårdare bästa Svetsare och en rad andra yrkeskategorier? Personligen värderar jag folk högre som jobbar med ett hederligt arbete eller företag med dess inriktning att folk måste ha något att försörja sig på och då syftar jag på den direkta samhällsnyttan. Jag beundrar Wallenbergarna och kompani med all rätt, hur hade vårt samhälle sett ut annars utan deras utomordentliga insatser? Hade Tage Erlander suttit vid makten utan Wallenbergs hjälp? nej, Tage satt i knät på dem av politiskt strategiska skäl för att kunna driva fram en välfärd för alla. Har vi någon politiker idag som kan jämföras med Tage Erlanders kapasitet som dessutom var en sann nationalist i ordets rätta bemärkelse att värna om vårt land.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?