Valt inlägg:
#23 Per W i all välmening en del kanske inte vill förstå och det kan även gälla mig ibland. Då är frågan naturlig att ställa "varför" personligen har jag inte lust med att förstå folk som inte kommer med personliga åsikter, oftast med enbart ett antagande om detta så vill inte jag förstå. Du har kommit med personliga åsikter om mig som person, den sortens åsikt är och förblir fel enär du inte alls känner till mitt rätta jag, lika lite som jag vet vem du är? Gissningsvis är du säkert en helt okej person, men är kanske påverkad av mina åsikter som inte passar in i ditt tänkande. Alltså personen bakom en åsikt behöver inte vara en buse eller något åt det hållet, nej, oftast tvärtom en hyvens människa som vill bara sätta sina åsikter på prov som jag gör för det mesta, sedan är det en hel annan sak om jag lever upp till mina åsikter, lika lite som andra gör det eller följer dem till punkt och pricka, det svaret lär ingen ge varken till dig eller mig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?