Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har råkat ut för samma sak. Ringde vårdcentralen,men skulle inte få träffa någon läkare eller ta prover. Detta eftersom jag en vecka tidigare klasscifierats av en läkare som att "bara" ha influensa.Hon på vårdcentralen sade att det kan ta 2-3 månader,men det är ingen fara du blir frisk av dig själv. Jag var envis och gick dit iaf lämnade prover som iofs inte visade något. Men fick sedan träffa en ny läkare som lyssnade på min rossliga andning. Så skrev han ut penicillin,för det behövdes . Är fortfarande sjuk,men det vände iaf med penicillinet. Jag tycker man får ta saker som de är,och använda det som behövs.Man ska inte över utskriva penicillin i onödan ,men inte under förskriva det heller.Gäller ju att ta reda på vad folk är sjuka av och ta folk på allvar.Annars kan det bli som du skriver i din artikel! Bra ! Fortsätt tänka själv och ifrågasätt! Kram Florence

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?