Valt inlägg:
#7 Gunnar, redan som barn såg jag ett UFO i form av ett gigantiskt klot som färdades långsamt mellan molnen en sommarkväll 1946. Min Pappa hade sett något liknande tillsammans med sin beredskapskompisar förmodligen 1944-45 så han var inte ett dugg förvånad över vad jag sett. På den tiden talades om spökflygare, begreppet Flygande Tefat var inte uppfunnit än som namn på UFO. Allt ifrån den dagen har jag varit intesserad av rymdforskning och rymdraketer som vi mycket riktigt försökte bygga mina lekkamrater och jag. Därför under årens lopp har jag lusläst massor av UFO-böcker och en hel del som har med Astronomi att göra plus i nutid följer rymdprogrammens utveckling. Grunden till allt detta var ett UFO. Den första boken jag läste om Ufon var den som astronomen Georg Adamski hade skrivit och den första svenska dito av K.Gösta Rehn och efter dessa böcker är så många att jag inte kan hålla reda på dem. Har varit medlem i UFO Sverige som gav ut sin tidning UFO Aktuellt.m.m.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?