Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#8 Pia det är så det går till på Sourze citat på citat se på Janne som plankar hela tiden av delar från Bibeln Ta nästan vem som helst alla plockar information ifrån Radio Tv tidningar uppslagsverk, ingen skall inbilla sig att vara något orakel alla är vi mer eller mindre plagiatiska mästare, men jag och kanske du skriver det mesta fritt ur hjärtat, även när vi skriver våra artiklar. Att jag för en gångs skull källforskat i ämne som är udda och lite humor i och tar inte dessa forskningsrön med något större allvar, var udda i sig självt att citera vad andra har dragit för slutsatser. Av naturen vill jag övertyga mig själv först innan jag skriver t.ex inlägg och kommenrarer. Ibland undrar jag varför vi skolan var tvugna att lära oss svensk historia som innehåller en massa missförstånd som sedans skall tas upp som den ultimata sanningen. Likadant blir det här att vi skall födas med uppgifter som kanske är ren förvrängning av faktiska förhållanden.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?