Valt inlägg:
ArHo: de finns pedofiler av både hetero o homosexuella Jag försökte förstå pedofilin i flera år o läste allt jag kom över i ämnet.De vanligaste pedofilerna tänder på båda könen o det barn långt under puberteten.I pappas fall var drömåldern c.a 5 år.Han gick över till enbart pojkar när han var runt 60: han motiveade det med att det då är mindre risker att åka fast Pojkarna blev lite äldre:runt 10-12 då de kunde mutas med pengar o cigaretter. Men sex med en mycket ung man o en äldre har historiskt sett varit den renaste av kärlekar.Barn var vuxna tidigt i äldre dagar;barnäktenskap var ju vanliga,Sex förekom mera öppet än nu o ingen tänkte på att barnförbjuda den .Man bodde trångt o började arbeta tidigt. Min egen fosterfar som blev faderlös är 1899 blev så kallad flispojke på ett sågverk på heltid:han var 9 år.Den Käres mamma blev piga vid 12 o som piga hade man svårt att värja sig då man ofta sov i köket utom i de fina famljer som hade en pigkakmmare .
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?