Valt inlägg:
Janne du missförstod det där med att vara ensidig, fel bemnämt av mig. Men vi kan säga så här, vi har kommit i den åldern att vi inte längre bryr oss så mycket över bagateller, petetesser och liknande. Det där med att vi är bevakade av utomjordlingar är bekräftat så allt som berör UFOfrågan kan inte jag göra något åt, det är inte mitt fel att utomjordlingarna finns, lika lite som det finns olika människoraser på denna jord och att tala om att vara rasist som tokfian Inger Olsson gör i detta sammanhang straffar ut hennes förmåga att kunna tänka klart. Och något som är ett mysterium för mig är att svenska vita människor skäms för att vara vit och svensk? Min granne som är ifrån Gambia brukar läsa på Sourze och han är hur förvånad som helst att en del kör med antydningar att jag skulle vara rasist som gör honom förbannad! Ibland skulle jag önska att få träffa mina belackare jämte en del av mina vänner från främmande land.Jag har aldrig varit negativ inriktad till hederliga människor.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?