Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vilket inlägg syftar du på? Visst har jag drivit med dig då du med antydningar och inställsamhet har droppat nationalchauvinistiska och rasistiska antydningar. Refererat till Hitler i förbigående. Allt med en obegriplig svada vilken delvis varit ett sätt att säga saker utan att behöva stå till svars. Du har väl skärpt dig lite, men anledningen till att jag inte hållit dig i strama tyglar på sistone, när du droppat dina "sanningar" är att jag inte vill bidra till urspårade diskussioner och dessutom inte har tid. ArHo, det är du som har en hel radda saker att bevisa. din ton må vara gemytlig och sällskaplig emellanåt, men jag tror att du ruvar på nationalchauvinistiska, rasistiska idéer och ett hat som du vill rikta mot "de andra". "De andra" ska ju givetvis vara i underläge från början, vilket ju är mer än väl uppfyllt av diverse invandrargrupper.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?